Naše služby

  Posilovací část

V posilovací části naleznete stroje od české značky Lax, které vynikají nadčasovým designem a skvělou biomechanickou dráhou pohybu. Díky tomu pracují vždy pouze ty svalové skupiny, na které je konkrétní stroj primárně určen.

Nabízíme Vám celkem 80 moderních posilovacích stanovišť a strojů, které máme z velké části hned dvakrát, abychom zamezili tomu, že budou naši klienti čekat a ztrácet čas.

Veškeré stroje jsou navrženy tak, aby si u nás zacvičili začátečníci i profesionální sportovci. Jednoruční činky u nás například najdete od 1kg do 70kg, což umožňuje sestavit si trénink zcela podle svých možností.

   Funkční zóna / crossová zóna

Vedle posilovací části naleznete oddělenou funkční zónu, která je vybavena silovým stojanem s platformou pro vzpěrače, dvěma veslovacími trenažery a několika pomůckami pro plnohodnotný funkční trénink. Nabízíme sand bagy, ketellbelly, podložky, TRX, lana, bosu, odporové gumy, žebřík a mnoho dalšího.

Tato zóna je ideální pro sportovce všech úrovní, kteří chtějí změnu, ke kruhovým tréninkům, či ostatním 
doplňujícím cvičením.

  Kardio zóna

V kardio zóně naleznete celkem 15 moderních strojů, které vám pomohou zlepšit vaši výkonnost. K dispozici jsou čtyři běhací pásy, dva eliptické trenažéry, dvě spinningová kola, tři horizontální rotopedy, schody, dva veslovací trenažery a pochozí pás Nautilus.

Na každém ze strojů lze nastavit rychlost, sklon a zátěž dle konkrétní potřeby klienta. Mimo jiné lze také využít již přednastavené programy, které pomáhají dosáhnout požadovaných výsledků jako např. spalování podkožního tuku. Každý ze strojů má přehledný displej s intuitivním ovládáním, a pokud nebudete přeci jen něčemu rozumět, personál vám rád poradí.

  Aerobní sál

V našem cvičebním sále provozujeme skupinové cvičební lekce, které jsou vhodné pro všechny, co preferují týmovou činnost a vedení zkušeného lektora. Aerobní cvičení snižuje riziko onemocnění srdce, krevní tlak a cholesterol, zlepšuje výkon kardiovaskulárního systému a pomáhá při spalování podkožního tuku.

Aerobní cvičení je důležité provozovat nejlépe alespoň dvakrát týdně po dobu 60min. U nás si můžete vybrat hned z několika lekcí dle obtížnosti a svých časových možností. Naši certifikovaní lektoři vám dokáží, že vás pohyb může skutečně bavit a pomohou vám dosáhnout požadovaných výsledků.

  Trenérské služby

Součástí týmu Dream Body Fitness jsou i osobní trenéři, kteří nabízí profesionální poradenskou činnost v oblasti individuálních tréninků a sestavování tréninkového plánu na míru. Tyto služby jsou ideální pro všechny, kterým vyhovuje cvičení pod dohledem a požadují maximální výsledky a motivaci.

Osobní vedení zaručuje absolutní soustředěnost klienta na trénink a dosažení vytyčeného cíle v předem domluveném termínu. Dohled trenéra také anuluje provádění cvičení nesprávnou technikou, čímž se zamezí potencionálnímu zranění.

Všichni naši trenéři, které si můžete prohlédnout v záložce „náš tým“, jsou plně proškoleni a vlastní certifikát o úspěšném absolvování trenérského kurzu.

  Výživové poradenství 

V dnešní uspěchané době nemají lidé mnohdy čas se správně stravovat. Proto vám také nabízíme poradenství v oblasti výživy.

V úvodní konzultaci společně probereme konkrétní požadavky a na základě toho sestavíme stravovací plán na míru daného klienta a jeho možností. Naším cílem je seznámit zákazníka se základy zdravého životního stylu a správného stravování dle vyhodnoceného stravovacího plánu.

Každý sestavený jídelníček je vždy originální a upravený dle konkrétních potřeb. Věříme, že každý 
člověk je jiný a tím se také řídíme při poskytování všech našich služeb

  Relaxační zóna

Po každém náročném tréninku je potřeba náležitě zrelaxovat a dát tělu možnost regenerovat. Nespěchejte proto po cvičení hned domů a přijďte zrelaxovat na naší pohodlnou sedací soupravu, kde si můžete vychutnat po-tréninkový koktejl a načerpat inspiraci z časopisů z oblasti fitness a sportu. Třeba vás zaujme něco, co budete chtít vyzkoušet hned na dalším tréninku. A pokud ne, minimálně budete domů odcházet odpočatější a motivovanější.

  Infračervené sauny

Do dámské i pánské šatny jsme umístili infračervené sauny, které vám pomohou zregenerovat unavené tělo.

Infračervené sauny snižují svalové napětí, zmírňují bolest, stimulují krevní oběh, zlepšují prokrvování kůže, spalují nadbytečné kalorie a pomáhají tak při úbytku tělesné váhy.

V infračervených saunách se používá nižší teplota v rozmezí 40-60°C a ideální doba pro strávení je 20-40minut. Pro dostavení výsledků doporučujeme navštěvovat saunu 1-3x týdně.

V případě členství máte možnost navštívit saunu i v den, kdy si dáváte od tréninku pauzu a chcete pouze regenerovat. Proškolený personál vám velmi rád poradí s obsluhou.

  Dětský koutek

V Dream Body Fitness vycházíme vstříc i rodičům s dětmi. Pokud si k nám chcete přijít zacvičit a nemáte hlídání, nevadí. Právě pro takové případy vám totiž nabízíme dětský koutek, kde se mohou vaše ratolesti zabavit a vy můžete mezitím v klidu pracovat na svém těle.

V dětském koutku se nachází hračky, omalovánky s pastelkami, dětské knížky, časopisy, či dokonce televize, kde pouštíme dětem pohádky.

S námi už se nebudete moci vymlouvat, že nemáte čas pracovat sami na sobě. My vám ho totiž uděláme!

Pro začátečníky:

Pokud jste ve cvičení naprostý začátečník, či prostě jen nevíte, jak to u nás chodí, můžete se spolehnout na naši ochotu vám se vším poradit. Rádi vás nasměrujeme tím správný směrem a pomůžeme s dosažením vytyčených výsledků.

Pokud nevíte, co si s sebou vzít na první trénink a jste ze své první návštěvy fitness centra nervózní, nemáte se rozhodně za co stydět. Všichni víme, jaké to je, začínat s něčím novým. Proto pro vás máme pár typů, abyste se cítili co nejpříjemněji:

  • Důležitá je sportovní a čistá obuv
  • Dále také sportovní oblečení jako legíny/kraťasy, triko a případně mikina
  • Ručník, ale ten vám rádi zapůjčíme na recepci
  • Obyčejná voda (nesycená)
  • Mobilní telefon, či jiná elektronická zařízení nechte zamčená v šatně, či v úschovně na recepci
  • Délka prvního tréninku by neměla přesahovat 60minut. Vaše tělo by si mělo postupně zvykat na zvyšování zátěže a ne ho hned prvním tréninkem „vylekat“

Na našem blogu naleznete tréninkový plán, který je vhodný pro úplné začátečníky a podle kterého se můžete v začátcích řídit. Pokud budete chtít poradit nebo si nebudete vědět rady co a jak dál, jsou zde osobní trenéři, se kterými se můžete domluvit na další spolupráci, či jen na sestavení vhodného tréninkového plánu. Pokud se zrovna v době vašeho příchodu nebude pohybovat ve fitness ani jeden trenér, nebojte se zeptat proškoleného personálu na recepci. Rád vám se vším ve fitness poradí.





 

Partneři: