Pro začátečníky

Pokud jste ve cvičení naprostý začátečník, či prostě jen nevíte, jak to u nás chodí, můžete se spolehnout na naši ochotu vám se vším poradit. Rádi vás nasměrujeme tím správný směrem a pomůžeme s dosažením vytyčených výsledků.

Pokud nevíte, co si s sebou vzít na první trénink a jste ze své první návštěvy fitness centra nervózní, nemáte se rozhodně za co stydět. Všichni víme, jaké to je, začínat s něčím novým. Proto pro vás máme pár typů, abyste se cítili co nejpříjemněji:

  • Důležitá je sportovní a čistá obuv
  • Dále také sportovní oblečení jako legíny/kraťasy, triko a případně mikina
  • Ručník, ale ten vám rádi zapůjčíme na recepci
  • Obyčejná voda (nesycená)
  • Mobilní telefon, či jiná elektronická zařízení nechte zamčená v šatně, či v úschovně na recepci
  • Délka prvního tréninku by neměla přesahovat 60minut. Vaše tělo by si mělo postupně zvykat na zvyšování zátěže a ne ho hned prvním tréninkem „vylekat“

Na našem blogu naleznete tréninkový plán, který je vhodný pro úplné začátečníky a podle kterého se můžete v začátcích řídit. Pokud budete chtít poradit nebo si nebudete vědět rady co a jak dál, jsou zde osobní trenéři, se kterými se můžete domluvit na další spolupráci, či jen na sestavení vhodného tréninkového plánu. Pokud se zrovna v době vašeho příchodu nebude pohybovat ve fitness ani jeden trenér, nebojte se zeptat proškoleného personálu na recepci. Rád vám se vším ve fitness poradí.

Partneři: